ОГОЛОШЕНО КОНКУРС!
Дата: 19.04.2024 10:50
Кількість переглядів: 298
Солотвинська селищна рада оголошує конкурс на заміщення вакантних посад посадових осіб органів місцевого самоврядування:
- Адміністратор відділу «Центр надання адміністративних послуг Солотвинської селищної ради»
Вимоги до кандидатів:
- вища освіта за освітньо-кваліфікаційним рівнем, спеціаліста або магістра;
- володіння спеціальними знаннями, уміннями і навичками необхідними для виконання посадових обов’язків за заявленою вакансією та відповідно до напрямку роботи;
- стаж роботи на державній службі або в органах місцевого самоврядування не менше 1 року або стаж роботи за фахом в інших сферах управління не менше 3 років;
- досвід роботи з комп'ютерними програмами.
Необхідні документи для участі у конкурсі:
- заява про участь у конкурсі;
- заява-згода на обробку персональних даних;
- особова картка (форма П -2 ДС );
- автобіографія;
- дві фотокартки розміром 4x6
- копія документа про освіту
- копія паспорта
- копію військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов’язаних);
- електронна декларація про доходи за 2023 рік.
Документи можна подати до 8 травня 2024 включно
Для довідок та подання документів для участі у проходженні конкурсу на заміщення вакантних посад звертатися в Солотвинську селищну раду за адресою: 90575, Закарпатська обл., с-ще Солотвино, вул. Харківська, буд. 1.
Телефон для довідок: 0969147308
Термін подання документів 30 календарних днів від дня оголошення про проведення конкурсу