A A A K K K
людям із порушенням зору
Дія Центр
ЦЕНТР НАДАННЯ АДМІНСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ СОЛОТВИНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ ТЯЧІВСЬКОГО РАЙОНУ ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ОГОЛОШЕНО КОНКУРС!

Дата: 19.04.2024 10:50
Кількість переглядів: 210

Оголошено конкурс на зайняття вакантної посади головного спеціаліста  відділу реєстрації місця проживання громадян та формування і ведення  реєстру територіальної громади управління ЦНАП – Борщагівська сільська рада

Солотвинська селищна рада оголошує конкурс на заміщення вакантних посад посадових осіб органів місцевого самоврядування:

  • Адміністратор відділу «Центр надання адміністративних послуг Солотвинської селищної ради»

 

Вимоги до кандидатів:  

  • вища освіта за освітньо-кваліфікаційним рівнем, спеціаліста або магістра; 
  • володіння спеціальними знаннями, уміннями і навичками необхідними для виконання посадових обов’язків за заявленою вакансією та відповідно до напрямку роботи; 
  • стаж роботи на державній службі або в органах місцевого самоврядування не менше  1 року або стаж роботи за фахом в інших сферах управління не менше 3 років;
  • досвід роботи з комп'ютерними програмами.

 

Необхідні документи для участі у конкурсі:

  • заява про участь у конкурсі;
  • заява-згода на обробку персональних даних;
  • особова картка (форма П -2 ДС );
  • автобіографія;
  • дві фотокартки розміром 4x6
  • копія документа про освіту
  • копія паспорта
  • копію військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов’язаних);
  • електронна декларація про доходи за 2023 рік.

 

Документи можна подати до 8 травня 2024 включно

Для довідок та подання документів для участі у проходженні конкурсу на заміщення вакантних посад звертатися в Солотвинську селищну раду за адресою: 90575, Закарпатська обл., с-ще Солотвино, вул. Харківська, буд. 1.

Телефон для довідок: 0969147308

Термін подання документів 30 календарних днів від дня оголошення про проведення конкурсу


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень