A A A K K K
людям із порушенням зору
Дія Центр
ЦЕНТР НАДАННЯ АДМІНСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ СОЛОТВИНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ ТЯЧІВСЬКОГО РАЙОНУ ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Актуальна інформація : Що потрібно для реєстрації місця проживання дитини та отримати витяг про реєстрацію

Дата: 24.01.2024 14:24
Кількість переглядів: 141

 

Фото без опису

Реєстрація місця проживання проводиться тільки в відділі ЦНАП Солотвинської селищної ради за адресою: с. Біла Церква вул. Марамуреська 102


Для реєстрації місця проживання дитини до 14 років необхідно:

Присутність дитини не обов’язкова. Дитину можна зареєструвати виключно за адресою одного з батьків.

1.Паспорти  батьків (оригінал);

2.Свідоцтво про народження;

3. РНОКПП (ідентифікаційний код при  наявності);

4.Згода одного з батьків, якщо батьки зареєстровані за різними адресами (згода надається особисто у відділі ЦНАП або нотаріально засвідчена згода, чи нотаріально засвідчений переклад згоди із-за кордону);

5. У разі розлучення батьків чи відсутності згоди одного з батьків рішення органу опіки (при наявності);

6.Свідоцтво про смерть одного з батьків (при наявності);

7.Оплата 45,42 грн. При про термінованій реєстрації місця проживання 75,70 грн. (Проживання 30 днів без реєстрації місця проживання не є порушенням, у разі приживання більше 30 днів без реєстрації місця проживання сплачується 75,70 грн).

Всі документи надаються виключно в оригіналі!

Для реєстрації місця проживання дитини після 14 до 18 років необхідно:

Присутність дитини є обов’язковою. Можлива реєстрація місця проживання окремо від батьків, але виключно за їх згодою та зі згоди власника житла (оригінал паспорта власника житла).

1.Паспорт дитини;

2. РНОКПП (ідентифікаційний код при  наявності);

3.Паспорти батьків;

4. Свідоцтво про народження дитини;

5. Згода одного з батьків, якщо батьки зареєстровані за різними адресами (згода надається особисто у відділі ЦНАП або нотаріально засвідчена згода, чи нотаріально засвідчений переклад згоди із-за кордону);

6.Свідоцтво про смерть одного з батьків (при наявності);

7.Оплата 45,42 грн. При про термінованій реєстрації місця проживання 75,70 грн. (Проживання 30 днів без реєстрації місця проживання не є порушенням, у разі приживання більше 30 днів без реєстрації місця проживання сплачується 75,70 грн).

Всі документи надаються виключно в оригіналі!

 

Для реєстрації місця проживання громадянина України необхідно:

1.Паспорт громадянина України (оригінал);

2. РНОКПП (ідентифікаційний код);

3. Документи на житло (оригінал);

4.Згода власника житла (надається у відділі ЦНАП та паспорт власника);

5.Оплата 45,42 грн. При про термінованій реєстрації місця проживання 75,70 грн. (Проживання 30 днів без реєстрації місця проживання не є порушенням, у разі приживання більше 30 днів без реєстрації місця проживання сплачується 75,70 грн).

Всі документи надаються виключно в оригіналі.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень