A A A K K K
людям із порушенням зору
Дія Центр
ЦЕНТР НАДАННЯ АДМІНСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ СОЛОТВИНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ ТЯЧІВСЬКОГО РАЙОНУ ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСТІ

02 травня 2023 року у селі Нижня Апша відбудеться виїзний прийом адміністраторів відділу ЦНАП Солотвинської селищної ради.

Дата: 01.05.2023 12:10
Кількість переглядів: 556

 

Фото без опису

02 травня 2023 року у селі Нижня Апша відбудеться виїзний прийом адміністраторів відділу ЦНАП Солотвинської селищної ради. Для зручності мешканців громади та відповідно до розпорядження голови Солотвинської селищної № 48 від 05 квітня 2023 року «Про проведення систематичного виїзного прийому громадян адміністраторами відділу «Центр надання адміністративних послуг» Солотвинської селищної ради у старостинських округах», адміністраторами відділу ЦНАП 02 травня 2023 року буде проводитися виїзний прийом у селі Нижня Апша у приміщенні сільської ради. Адміністраторами ЦНАПу надаватимуться такі послуги, як:

1.Видача будівельного паспорта забудови земельної ділянки;

2.Видача витягу з реєстру територіальної громади;

3.Видача довідка про останнє місце реєстрації померлого;

4.Видача довідки про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи;

5.Видача довідки про зареєстрованих осіб на момент смерті;

6.Видача довідки про здійснення догляду за громадянином (громадянкою), який (яка) є особою з інвалідністю;

7.Видача довідки про здійснення поховання;

8.Видача довідки про користування твердим паливом;

9.Видача довідки про народження, виховання дитини з інвалідність з дитинства;

10.Видача довідки про наявність або відсутність будівель та споруд на земельній ділянці;

11.Видача довідки про перейменування вулиці;

12.Видача довідки про спільне проживання із спадкоємцем;

13.Видача довідки про те, що дитина знаходиться на утриманні одного з батьків або опікуна;

14.Видача довідки про те, що заявник не скористався правом власності на земельну ділянку на території селищної ради;

15.Видача довідки про те, що заявниця народила та виховала дитину до 3-ох річного віку, до 6 – ти річного віку, до 8 – ми річного віку;

16.Видача довідки про те, що особа в даний час не працює та про те, що за певний період не працювала;

17.Видача довідки, що сім’я є багатодітною;

18.Виключення об’єкта підвищеної небезпеки з Державного реєстру об’єктів підвищеної небезпеки;

19.Вклеювання до паспорта громадянина України (зразка 1994 року); фотокартки при досягненні 25- і 45-річного віку;

20.Внесення до будинкової книги відомостей про громадянина;

21.Внесення змін до містобудівних умов та обмежень забудови земельної ділянки;

22.Внесення змін до повідомлення про початок виконання будівельних робіт;

23.Внесення змін у конфігурації земельної ділянки;

24.Затвердження детального плану території ;

25.Затвердження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки у разі зміни її цільового призначення;

27.Затвердження технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на місцевості);

28.Зняття із задекларованого/зареєстрованого місця проживання;

29.Надання дозволу на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки у користування;

30.Надання дозволу на розроблення технічної докуметації;

31.Надання згоди на розробку детального плану території ;

32.Надання містобудівних умов та обмежень забудови земельної ділянки;

33.Подання повідомлення про зміну даних у повідомленні про початок будівельних робіт щодо об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з незначними наслідками (СС1);

34.Подання повідомлення про зміну даних у повідомленні про початок будівельних робіт щодо об’єктів, будівництво яких здійснюється на підставі будівельного паспорта;

35.Подання повідомлення про початок будівельних робіт щодо об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з незначними наслідками (СС1);

36.Подання повідомлення про початок виконання будівельних робіт щодо об’єктів, будівництво яких здійснюється на підставі будівельного паспорта;

37.Подання повідомлення про початок виконання підготовчих робіт;

38.Призначення щомісячної адресної грошової допомоги внутрішньо переміщеним особам для покриття витрат на проживання, у тому числі на оплату житлово-комунальних послуг;

39.Реєстрація декларації безпеки об’єкта підвищеної небезпеки;

40.Реєстрація декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці;

41.Реєстрація зміни відомостей у декларації відповідності матеріально- технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці;

42.Реєстрація місця проживання;

44.Скасування повідомлення про початок виконання будівельних робіт за заявою замовника;

45.Скасування повідомлення про початок виконання підготовчих робіт за заявою замовника.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень