A A A K K K
людям із порушенням зору
Дія Центр
ЦЕНТР НАДАННЯ АДМІНСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ СОЛОТВИНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ ТЯЧІВСЬКОГО РАЙОНУ ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Доводимо до відома громадян, які бажають скористатися послугою з реєстрації транспортного засобу через відділ «Центр надання адміністративних послуг» Солотвинської селищної ради.

Дата: 24.02.2023 16:28
Кількість переглядів: 415

Перелік документів для отримання послуги:

паспорт громадянина України (у разі надання ID-картки без наявних у безконтактному електронному носії відомостей про реєстрацію місця проживання разом надається довідка про реєстрацію місця проживання особи) або:

тимчасове посвідчення громадянина України;

посвідка на постійне проживання;

посвідки на тимчасове проживання;

посвідчення біженця;

посвідчення особи, яка потребує додаткового захисту;

посвідчення особи, якій надано тимчасовий захист.

 

(у разі відсутності в зазначених документах відомостей про зареєстроване місце проживання внутрішньо переміщені особи додатково подають довідку про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи, в якій зазначено фактичне місце проживання, або пред’являють її відображення в електронній формі на Порталі Дія, зокрема з використанням мобільного додатка)

 

копію довідки про реєстраційний номер облікової картки платника податків (у разі його відсутності у відповідних базах даних МВС) або серію та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовилися від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків, повідомили про це відповідному контролюючому органу і мають відмітку в паспорті);

документ, що підтверджує повноваження представника (у разі звернення через уповноваженого представника); документ, що підтверджує правомірність придбання, отримання, ввезення, митного оформлення транспортного засобу; документ, де зазначена вартість транспортного засобу (для первинної реєстрації транспортного засобу); документ щодо відповідності конструкції транспортного засобу установленим вимогам безпеки дорожнього руху (для первинної реєстрації або перереєстрації у зв’язку із встановленням ГБО);

платіжні документи (платіжні доручення, квитанції) з кодом проведеної операції або відміткою банку, відділення поштового зв’язку або код проведеної операції (реквізити платежу) про внесення плати в будь-якій формі, який можливо перевірити за допомогою державного сервісу перевірки квитанцій за адресою: https://check.gov.ua/ ;

у разі оформлення договору купівлі-продажу в сервісному центрі МВС, необхідно надати оціночну або середньоринкову вартість транспортного засобу та документ про сплату податку на дохід від продажу об’єкта рухомого майна (виключення становлять: легкові автомобілі, мотоциклі, мопеди. Необхідність надання оціночної або середньоринкової вартості та оподаткування виникає лише у випадку продажу/обміну протягом звітного (календарного) року більш ніж одного легкового автомобіля та/або мотоциклу, та/або мопеду);

висновок/відомості про експертне дослідження транспортного засобу (вноситься до електронного реєстру працівниками експертної служби МВС).

Також інформуємо, що ви зможете у відділі ЦНАП зробити обмін посвідчень водія виключно пластикових у формі картки (тобто посвідчення водія паперові, які заламіновані можна змінити виключно у ТСЦ).


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень