Адміністративні, соціальні та інші публічні послуги – в «Мобільному кейсі» у відділі «Центр надання адміністративних послуг» Солотвинської селищної ради
Адміністративні, соціальні та інші публічні послуги – в одній валізі. Центр надання адміністративних послуг Солотвинської селищної ради повсякчас розширює свій інноваційний сервіс. Оскільки адміністративні послуги наближаються до людей, до тих громадян, які через вік або стан здоров’я не можуть самостійно дістатися до ЦНАП та потребують особливої уваги з боку влади, нещодавно Солотвинської селищною радою було придбано мобільний кейс. Це унікальний комплект сучасної портативної техніки, який стане незамінним помічником при віддаленій роботі адміністратора, також він дозволяє у форматі віддаленого робочого місця здійснювати повноцінний прийом документів для отримання адміністративних послуг, окрім послуг державної міграційної служби за місцем перебування громадян. Адміністратор за допомогою мобільного кейсу, який вміщує планшет, сканер, та інше технічне оснащення, може виконати всі необхідні операції для надання послуг незалежно від місцезнаходження: вдома, у лікарні або іншому місці, де перебуває людина з обмеженими можливостями.
Правом на отримання адміністративних послуг на віддаленому робочому місці можуть скористатись суб’єкти звернення з категорії:
1) осіб, які досягли 80-річного віку;
2) осіб, з інвалідністю 1 групи;
3) осіб, що за станом здоров’я не здатні самостійно пересуватись, у т.ч. перебувають на стаціонарному лікуванні у комунальних медичних закладах (крім інфекційного напрямку);
Для отримання адміністративних послуг суб’єкт звернення або особа-заявник, що представляє інтереси суб’єкта звернення (родич, соціальний робітник, сусід, тощо), звертається до Центру згідно із графіком його роботи. Далі адміністратор ЦНАПу:
1) формує заяву на отримання адміністративної послуги на віддаленому робочому місці з відміткою про погодження на проведення відео та аудіо фіксації надання адміністративної послуги, яка засвідчується підписом заявника. До заяви додаються копії документа, що посвідчує особу суб’єкта звернення, та документа, що підтверджує категорію осіб;
2) визначає/погоджує дату та час візиту адміністратора до суб’єкта звернення за визначеною у заяві адресою.
Перед тим, як виїхати для надання послуги, адміністратор попередньо зв’язується із заявником засобами телефонного зв’язку для попередження свого візиту. Після проходження всіх процедур, адміністратор повідомляє суб’єкта звернення щодо результату надання адміністративної послуги та видає/надсилає результат надання адміністративної послуги у визначені строки.
Простота, доступність та швидкість: можливість мати пересувне віддалене робоче місце радує не тільки наших працівників а, у першу чергу, маломобільних громадян та сільське населення Солотвинської територіальної громади. Спеціалісти ЦНАП тепер зможуть безперешкодно працювати за межами Центру та ефективно надавати свої послуги.